Shoplog Big Bazar & Ici Paris XL ❤

Hi allemaal! Er staat weer een filmpje op je te wachten! Er was korting op de mascara’s bij Ici Paris en ik had wat spulletjes nodig bij de Big Bazar. Dat resulteert natuurlijk weer in een shoplog voor jullie! Veel kijkplezier!

3 gedachten over “Shoplog Big Bazar & Ici Paris XL ❤”

  1. Leuke producten allemaal! Ik moest wel lachen om het begin van je filmpje! Alles wat je liet zien had ik ook in mn handen gehad gisteren bij de big bazar. Ik vond de maskertjes eigenlijk iets te duur! En heb me in kunnen houden en weer terug gelegd. Ook de W7 bruiningsspray heb ik over getwijfeld maar toch maar niet gedaan! Dus je kunt begrijpen dat ik nu vol spanning afwacht op je reviews hierover! En de sheetmask vond ik ook prijzig vooral omdat ik er nog een boel heb van Vanedo die een stuk goedkoper waren! 😉

    1. Haha dat is toevallig!! Maar goed dat je de bruiningsspray van W7 terug hebt gelegd, er komt nog een review van, maar ik kan je nu al melden dat ik er niet over te spreken ben! De sheetmask zijn inderdaad aardig prijzig en met name wanneer je er nog genoeg van een ander merk hebt, heel begrijpelijk!

  2. Leuke aankoopjes! Ik vind vooral je mascara aankopen van de Ici Paris en de lipsticks van Calvin Klein er wel heel goed uitzien! Ben benieuwd naar je reviews 🙂

Geef een reactie

