Vlog dancetour Breda

Afgelopen zondag, eerste pinksterdag was er in Breda een eendaags festival namelijk dancetour. Het was lekker weer, de mensen waren gezellig en de muziek was goed! Ik heb de dag voor jullie gefilmd. Ik had mijn camera mee, maar daarmee mocht ik niet filmen op het terrein zelf, ik heb dus een aantal stukjes met de iphone gefilmd. Het was enorm gezellig en we zijn met zijn alle goed verbrand, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Veel kijkplezier!

8 gedachten over “Vlog dancetour Breda”

  1. Leuk dagje! Heerlijk maar erg ge aarlijk de voeten op dashbord…bij n aanrijding breken je benen…vorige week in nieuws geweest..

Geef een reactie

