Wishlist; 10 beauty (high end) items.

 

Image

Een vrouw heeft nooit genoeg make-up en kleding toch? Vind ik nou ook! Ondanks dat ik een vrij arme student ben, die NOG steeds aan het afstuderen is, droom ik toch maar al te vaak over “high end” pareltjes in mijn stash. Een mooie lipgloss van dior of de touche eclat van Yves Saint Laurant en zo kan ik nog wel even doorgaan. Voor vandaag heb ik een lijstje opgesteld met 10 beauty items die ik nog graag wil hebben. De meeste zijn high end, dus van duurdere merken en andere zijn ook duur maar officieel is het geen high end. Maar toch over het algemeen zijn het producten waar ik niet zo 1, 2, 3 het geld voor heb, dus blijf ik mezelf tot die tijd maar even bevredigen met mijn dromen en gedachten over deze mooie producten!

Parfums/ bodyspray

Image

Mijn all time favoriete geur is pure poison van Dior. Sinds ik een proefmonster van de geur had gekregen al jaren geleden ben ik echt hooked aan de geur. Hij staat momenteel ook op mijn plakje met de andere parfums die ik heb, alleen er is één dingetje….. hij is over datum. ZO ZONDE. Waarom waarom waarom?? Dan vind ik een geurtje zo lekker en dan doe ik hem maar niet op omdat ik bang ben dat hij dan te snel op gaat. Zucht en nu is er een klein bodempje uit en is de geur niet goed meer. Bron foto.

Dior Pure Poison eau de parfum 30 ml €58,50.

Image

 

Ook hierbij geld hetzelfde als bij de parfum Pure Poison. Ik kreeg ook weer een proefmonstertje ergens bij en ik was verslaafd aan de geur. Biotherm eau d’energie is een bodyspray die je heerlijk over je lichaam kunt sprayen en zachtjes kunt inwrijven. Eau d’energie vind ik zo lekker omdat het een zoete fruitige geur is. De volgende geurnoten zitten er in; mandarijn, sinaasappelpulp, physalis, citroen, abrikozenpulp, verse jasmijn en cyclaam. Een heerlijke frisse spray die je echt die energie geeft voor de dag. Heerlijk dus om s’ochtends op te doen om lekker wakker te worden. Bron foto.

Biotherm Eau D’Energie bodyspray 100 ml €40,06

Gezichtsverzorging

Image

Momenteel gebruik ik deze dagcrème van Clinique, maar helaas is hij bijna op. Deze dagcrème heeft mijn huid zoveel goeds gedaan! Mijn huid ziet er stralender en egaler uit. Deze wil ik dan ook zeker weer aan gaan schaffen! De crème heeft een prettige gel structuur waardoor hij snel intrekt. Bron foto.

Clinique Moisture Intense Surge Skin Fortifying Hydrator 50 ml €40,37.

Image

 

De zomer is nog niet begonnen en ik heb alweer sproetjes all over my face. Ik ben daar enorm gevoelig voor en dus is een goede zonnebrandcrème voor het gezicht enorm belangrijk voor mij. En niet alleen voor mij, maar voor iedereen. De zon zorgt er voor dat je huid uitdroogt en daardoor krijg je weer sneller rimpels. Momenteel test ik een goedkope zonnebrandcrème voor het gezicht uit, maar de zonnebrandcrèmes van Lancaster staan toch wel bekend om hun kwaliteit. Lancaster is het merk op het gebied van zonnebrandcrèmes. Deze crème wil ik dan ook zeker nog wel een keer aanschaffen. Bron foto.

Lancaster sun beauty SPF 30 15 ml €14,98

Oog make-up

Image

Momenteel is nog altijd de Dior diorshow iconic overcurl mijn favoriete mascara, wat een geweldige mascara is dat zeg! Toch hoor ik ook enorm veel verhalen over Le volume mascara van Chanel. Ook hiervan heb ik weleens een mini gehad en die beviel mij behoorlijk goed, ik kreeg er lange en mooie volle wimpers door. Zeker een mascara die ik ga aanschaffen om hem uitgebreid te testen! Bron foto.

Chanel Le volume de chanel €31,50

Image

Wie kent hem niet de Touche Eclat van Yves Saint Laurant. Volgens mij is dit wel één van de bekendste beautyproducten. Veel visagisten werken ermee en vaak wanneer je een willekeurige Ici Paris inloopt is dit een concealer die je vaak wordt aangeraden bij het hebben van wallen. Ook toen ik nog modellenwerk deed was dit een product wat ik iedere keer weer zag langskomen. De Touche Eclat is een concealer met lichtreflecterende deeltjes. Nu hoor ik je denken: “wat is daar zo bijzonder aan? Er zijn er genoeg van op de markt”. Klopt! Maar wanneer ik het goed heb, bracht YSL deze als (één van de) eerste uit en dat is wat hem zo bijzonder maakt. Ook is het wel echt een goede concealer! Bron foto.

Yves Saint Laurant Touche Eclat concealer pen €33,75

Image

Oké, officieel zijn Too Faced en (hieronder) Urban Decay niet echt high end merken, maar ik vind ze toch aardig prijzig en daarom staan ze toch op mijn (high end) beauty wishlist. Het natural eyes palette van Too Faced vind ik echt prachtig! Mooie neutrale kleuren waarmee je diverse looks kunt maken, maar wel hele neutrale dagelijkse draagbare looks. En niet te vergeten de pigmentatie, die is ook erg goed! Bron foto.

Too Faced Natural eyes palette €37,20

Image

 

Een goede basis onder oogschaduw is echt een must! Momenteel gebruik ik bijna standaard iedere keer de Essence i love stage oogschaduwbasis. Deze is goed en doet wat hij moet doen, maar toch heb ik over de oogschaduw basis van Urban Decay ook erg veel goeds gehoord. De oogschaduw blijft goed op zijn plaats zitten gedurende de dag, maar ook zorgt de basis ervoor dat de kleuren van de oogschaduw beter en mooier uitkomen. En dat is de reden dat hij op mijn wishlist staat!

Bron foto.

Urban Decay eyeshadow primer potion €20,30

Lippen

Image

Dan mijn favoriete gedeelte, de lipsticks, lipglossen en alles wat met de lippen te maken heeft. Toch heb ik hiervan maar twee items op mijn wishlist staan. Vaak trekken de high end lipsticks mij niet echt aan. Er is één merk die dat wel doet, Chanel! De Chanel rouge allure lipsticks vind ik erg mooi! De pigmentatie is top, de lipstick blijft lang zitten en de finish is erg mooi. Wanneer ik een lipstick van Chanel zou kopen, wordt het zeer zeker een rode! Echt een klassiek rode Chanel lipstick! Ik vind trouwens de Rouge Allure Velvet lijn ook erg mooi! Die lijn heeft ook zeker prachtige kleuren en de finish is ook heel mooi! Bron foto.

Chanel Rouge Allure lipstick €29,69

Image

 

En als laatste in het rijtje een lipgloss van Dior. Dit pareltje kan echt niet ontbreken in een stash. Dit is ook een zeer hoog gewaardeerd beauty item van vele beauty liefhebbers. Het uiterlijk is erg chique en mooi en ook de lipgloss zelf mag er zeker wezen! De lipgloss geeft een prachtige glans met minuscule glitters erin. Een parel op je lippen dus! Bron foto.

Dior addict gloss €27,45

Wat vinden jullie van mijn wishlist? Welke items zou jij ook wel willen hebben en welke items staan er nog op jou wishlist?

4 gedachten over “Wishlist; 10 beauty (high end) items.”

  1. Mooie wishlist! Ik tel Too Faced en Urban Decay ook altijd gewoon als high end, denk dat de prijzen van die merken toch voor veel mensen al wel high end zijn!

  2. Fijne wishlist! Alhoewel het voor mij niet echt is weggelegd dit soort high end producten. Ik heb het Too Faced naked eyes palette van Buyincoins en daar ben ik dan ook erg tevreden over. Het hoeft voor mij niet perse de real deal te zijn! 😉

Geef een reactie

