Dagelijkse make-up routine

tumb

Before & after, wat een verschil he!

Sinds een tijdje merk ik dat ik echt een vaste dagelijkse make-up routine hebt. Iedere dag breng ik vrijwel hetzelfde aan… behalve de lipstick! Die kleur varieert iedere dag, maar is iedere dag weer opvallend en lekker fel! Love it! Verder is de rest iedere keer hetzelfde en dus leek het me leuk dit te filmen.

Wat vind jij van mijn dagelijkse make-up look? Heb jij ook een dagelijkse of standaard make-up look en hoe ziet die eruit? Let me know!

Geef een reactie

