Inglot Feedom System Palette.

Afbeelding

Oh oh oh! Wat ben ik blij en helemaal in mijn nopjes met dit zelf samengestelde freedom system palette van Inglot. Ik ben enorm blij dat ik hem heb gekocht en ook nog eens met korting! In dit artikel lees je en review van het palette en zie je welke kleuren ik gekozen heb! Lees snel verder voor de kleuren en een look.

Afbeelding

Laatst was ik bij een event (luxe event in Rhenen) en daar was Inglot ook. Ook stond Inglot ook al bij de beautygloss party, toen was het erg druk en had ik geen geld. Dit keer was het een stuk minder druk en had ik wel geld! Jeej. En dus kocht ik voor €25 het freedom system palette met 4 kleuren. De inhoud zit mooi verpakt in een kartonnen verpakking.

Afbeelding

Afbeelding

En wanneer je dit kartonnen doosje openmaakt… ja daar is hij dan het palette. Afbeelding

Het freedom system palette is een magnetisch doosje. De mono oogschaduw’s worden één voor één in het doosje gezet en blijven dankzij het magnetisch systeem vastzitten. Ook de deksel klikt zich vast door middel van magneetjes in de hoeken. Afbeelding

Een zeer handig systeem, de oogschaduw’s blijven ideaal op hun plek. Alleen de magneten in de hoek zijn zo sterk, dat je de deksel er met moeite soms afkrijgt. Dat vind ik het enige nadeel. Daardoor is namelijk ook deze deuk ontstaan. Ai, balen!

Ik heb overigens gekozen voor paars tinten, want deze staan het beste bij mijn ogen, ze laten het groen in mijn ogen helemaal stralen en naar voren komen. Er zitten dus twee tinten paars in een lichtere en een donkere en verder een matte huidkleurige highlighter en een shimmerende grijs. De grijze kleur komt niet helemaal goed over van dichtbij. Op de foto erboven is hij beter te zien.

AfbeeldingAfbeelding

Wat een pigmentatie komt er van de oogschaduw’s af! Zelfs van de matte highlighter! Woah, ik ben echt heel blij hiermee! AfbeeldingAfbeelding

Ik maakte er natuurlijk ook een look mee. De matte highlighter ging bij de traanbuis en op het wenkbrauwbot. De grijze kleur in de crease en daarna ben ik met de donkerpaarse kleur over het grijs gegaan om het te blenden. Dit deed ik in een V (>) vorm voor meer dimensie. En als laatst bracht ik de lichtere paarse kleur aan op het bewegend ooglid. Daarna heb ik mijn ogen nog omlijnt met een paars oogpotlood van Essence en nog een lik mascara en klaar!

AfbeeldingAfbeelding

De pigmentatie is goed, de kleuren blijven lang zitten, ook zijn de kleuren gepigmenteerd zonder oogschaduwbasis, het doosje is handig om mee op reis te nemen het gaat niet snel stuk en de kleuren zijn prachtig met elkaar te blenden. Ik kan alleen maar positieve punten opnoemen over dit palette en de kleuren van Inglot. Het minpuntje dat de deksel er wat moeilijk afgaat en een deuk in mijn palette heeft veroorzaakt neem ik maar voor lief, want wauw wat zijn dit mooie intense kleuren en wat blijven ze goed zitten.

Het Freedom System palette voor vier kleuren kost exclusief kleuren €6, hier komen de kleuren dus nog bij. Voor de kleuren betaal je ongeveer €7 per kleur. In totaal kost dit palette dus eigenlijk €34. Ik ben dan ook erg blij dat ik het palette voor €25 heb weten te kopen. Wanneer ik het geld had, zou ik er denk ik ook nog wel €34 voor hebben uitgegeven, wanneer ik kijk naar de kwaliteit en de pluspunten. Ik ben er echt te spreken over!

Wat vind jij van de oogschaduws van Inglot? Ben jij al trotse bezitster van een freedom system palette?

2 gedachten over “Inglot Feedom System Palette.”

Geef een reactie

