Favorieten mei 2014

Mei is alweer bijna, nog één dagje, voorbij en dus gaan we juni alweer in. We ronde mei af met mooie zonnige dagen, ik hoop dat dit weer wel even aanhoud, heerlijk! Ondanks de drukt en hectiek had ik dit filmpje nog klaarstaan voor jullie! Mijn favorieten van de maand mei! Enjoy 🙂

5 gedachten over “Favorieten mei 2014”

  1. Duurdere producten hou ik ook in originele verpakking! Doe ik overigens niet alleen met make-up? 😉 en de action staat bekend om de dupes van luxe parfums. Ik heb een lijst op mijn blog met de dupes van de action. De moeite waard om eens te kijken. 😉 Bij de Op=op voordeelshop hangt zelfs een lijst van welke geur de dupes zijn. 😉

    1. Wat leuk om te weten, ben ik toch niet de enige :D. Wat leuk ik zal eens gaan kijken! Blijven die geurtjes over het algemeen wel lang geuren of is het zo dat je een paar keer per dag moet bij sprayen?

      1. Nou het valt me niet tegen! Maar ze blijven minder lang hangen dan de “echte”. Maar hey….voor nog geen €2,- is dat geen probleem toch? Ik heb online van die tasverstuivers gekocht en heb voor elk luchtje zo’n tas verstuiver. Die zijn trouwens nu ook voor heel goedkoop te koop bij de Big Bazar en de Wibra geloof ik! Heel handig! 😉

Geef een reactie

