Golden Rose maXim eyes mascara.

Afbeelding

Naast lichaamstaal zijn je ogen het zintuig dat het meest spreekt. Je ogen spreken vaak boekdelen vind je iets leuk of niet, lieg je of niet. Je ogen verraden je! Ook zijn onze ogen vaak heel indrukwekkend, ze bevatten vaak meerdere kleuren. Vaak kiezen mensen ook hun ogen uit als lichaamsdeel wat ze het mooist vinden! Maar hoe onderhoud je die ogen nou het beste en hoe zorg je ervoor dat ze opvallen? Mede door een mascara natuurlijk en vandaag laat ik je een mascara zien die je ogen echt laat spreken, die je ogen open maakt en die je ogen de maximale grote geven.

Afbeelding

Ik heb het over de Golden Rose mascara! Ik had er nog niet veel over gehoord en dus had ik niet echt verwachtingen van de mascara. Ook ziet de mascara er vrij standaard uit. Hij valt wel op met zijn kanarie gele huls en metallic paarse letters, maar dat past wel bij deze mascara! Hij valt namelijk net zo erg op als je wimpers wanneer je deze mascara op hebt. Wat ik altijd wel leuk vind is dat de initialen van GR altijd wel heel mooi en chique op de verpakking staan. Het symbool van de initialen vind ik er vrij luxe uit zien, terwijl het product niet extreem luxe is.

Afbeelding

Ik was blij verrast toen ik het borsteltje zag. Over het algemeen ben ik wel fan van dit soort borsteltjes met siliconen haartjes. Het borsteltje is erg flexibel en ligt makkelijk in de hand. Doordat de siliconen haartjes zo dicht op elkaar staan separeert het je wimpers goed en kan de mascara je wimpers voorzien van een mooie laag, waardoor je mooie gespreide lange wimpers krijgt.

Afbeelding

Mijn wimpers kaal en zonder product voordat ik de mascara heb aangebracht. Ik heb mijn wimpers overigens niet gekruld om te zien wat de mascara precies doen! Zoals je kunt zien heb ik van mijzelf al licht gekrulde wimpers.

Afbeelding

En hier heb ik de mascara aan één kant aangebracht. Hier kun je dus ook goed het verschil zien! De mascara zorgt ervoor dat je wimpers tot in de puntjes voorzien worden van een mooi laagje intens zwarte mascara. Je wimpers lijken hierdoor erg lang, met name mijn wimpers, want die zijn nogal licht van kleur aan het einde.

Afbeelding

Om een goed beeld te geven van voor en na zie je hier boven op de bovenste rij foto’s van mijn oog voor de mascara en op de onderste rij foto’s met de mascara op. Wat een verschil zeg! Ik ben aardig flabbergasted van het resultaat! Afbeelding

De mascara geeft je ogen een enorm mooie open oogopslag en dat op een subtiele manier! Echt super fijn en heel mooi en ideaal voor wanneer je bijvoorbeeld s’ochtends nog wat moe bent en last van vermoeide ogen hebt. Afbeelding

En van een afstand. Ik vind mijn ogen ook echt een stukje groter lijken, doordat de mascara je ogen opener doet lijken en doordat de mascara ieder haartje afzonderlijk meeneemt lijken je ogen ook groter en meer ovaal. Het benadrukt met name je oogvorm!

Ik ben echt zekerste weten onder de indruk! Het grappige is ook, laatst had ik foto’s gemaakt voor een artikel en wist ik even niet meer welke mascara ik op had, ik dacht toen dat ik mijn Dior iconic overcurl mascara had gebruikt, maar toen ik later er nog eens over nadacht kwam ik erachter dat dit niet zo was! Ik had de Golden Rose maxim eyes gebruikt! Dat zegt al heel wat voor mij, wanneer ik een mascara vergelijk met mijn all time favorite mascara! De Golden Rose mascara geeft alleen niet een mooie krul en wat volume aan je wimpers, dat is het enige verschil. Verder blijft de mascara ook erg goed zitten gedurende de dag. Ik kan alleen maar lovend zijn over deze mascara en alleen maar pluspunten benoemen, zo enthousiast bent ik!

De Golden Rose MaXim eyes mascara is te koop voor €12,15 en is hier online te koop! 

Wat vind jij van deze mascara? Kende jij hem al?

6 thoughts on “Golden Rose maXim eyes mascara.”

  1. Goed resultaat, toen ik de foto’s zag dacht ik eerst he Maybelline de verpakking is bijna identiek. Ben zelf niet bekend met dit merk maar het effect is mooi!

Geef een reactie

