Life by Sarah #embarrassing moments

Door persoonlijke omstandigheden is er gisteren niets online gekomen. Alsof de persoonlijke omstandigheden al niet vervelend genoeg zijn heb ik momenteel ook last van een bijholteontsteking. Toch heb ik nog een filmpje op kunnen nemen. Soms is een beetje afleiding het beste. Deze week zal dus wat anders dan anders lopen. Er zullen minder of andere artikelen online komen. Ook weet ik niet of er zaterdag een video online komt. Maar voor vandaag heb ik wel een leuke video voor jullie! Eentje die misschien herkenbaar is of waar je misschien wel om kunt lachen! Iedereen heeft van die momenten dat je wel even door de grond kunt zakken van schaamte. Zo ik dus ook! Wat zijn jou schaamtevolle momenten en kun je er achteraf ook om lachen? Laat het me weten!

Een gedachte over “Life by Sarah #embarrassing moments”

Geef een reactie

