Unboxing Vipbox mei 2014

De Vipbox is weer binnen en dat betekend weer een unboxing! Ik had hem eigenlijk pas volgende week verwacht, maar heel vervelend lag hij vandaag in de brievenbus! Toch nog een leuke troost, aangezien het weer om van te huilen is! Pak dus een lekker kopje koffie of thee erbij, een dekentje en ga languit op de bank liggen, want ik heb weer een leuk filmpje voor je!

4 gedachten over “Unboxing Vipbox mei 2014”

    1. Klopt, nu moet hij het doen als het goed is. Ik had hem gisteren geupload maar er zat een fout in het bestand, dus toen moest ik hem opnieuw uploaden, maar helemaal vergeten de link op wordpress te veranderen. Ik hoop dat hij het nu wel doet:)

Geef een reactie

