Vlog, Beautygloss Party 2014!

Voor mij de eerste keer dat ik naar de BG party ging. Wat was het leuk, gezellig en mooi! Wat zag iedereen er prachtig uit in de Parijs Franse stijl! Het was druk, maar wel gezellig druk. Ik heb helaas niets kunnen kopen, want ik was helemaal blut, volgende keer ga ik dus goed sparen! Ook was ik mijn camera vergeten (balen), vandaar de mindere kwaliteit aan beelden van de party zelf. Ik vond het super leuk en op naar volgend jaar!

2 gedachten over “Vlog, Beautygloss Party 2014!”

  1. Leuk filmpje! En wat zag je er leuk uit! 😉 je hebt je goed vermaakt zo te zien! En wat lief dat je je goodiebag hebt weggeven. 😉 Ps ik heb e genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Ward. ( check mijn blog, geen verplichtingen 😉 )

  2. Wat een leuke vlog! En wat had je een leuke outfit aan zeg! Die kousen (of is het een panty?) vind ik heel tof met die kattenkopjes er op 🙂 Superlief ook trouwens dat je je goodiebag weg hebt gegeven!
    P.S. Nog even over je vraag van gister waar ik mijn ladekastje vandaan heb; ik heb hem bij de Blokker gekocht 🙂 Volgens mij was hij niet eens zo heel duur!

Geef een reactie

