Face of the day; easy peasy.

Afbeelding

Vandaag heb ik een super simpele face of the day. De look is totaal niet ingewikkeld, je maakt hem snel en je ziet er mooi fris en fruitig uit. Ook is het een look die vrijwel voor iedereen draagbaar is, doordat de kleuren niet te heftig zijn. Kijk mee naar deze easy peasy look!

Afbeelding

Mijn basis bestaat uit BB cream van Catrice en vervolgens heb ik dit afgepoederd met de poeder van Miners. Tijdens de één + één actie van de Kruidvat afgelopen woensdag avond, kocht ik de BB cream van Catrice opnieuw, dit keer in de lichtste kleur en een tintje donkerder. De lichte past momenteel perfect bij mijn huid, de kleur matcht vrijwel identiek!  Voorheen gebruikte ik altijd de iets donkerdere tint, 020, maar deze is voor nu nog te donker, ik heb nog een winterhuidje merk ik. Ik moet die zon maar eens snel opzoeken! In ieder geval, ik merk momenteel pas hoe fijn het is wanneer een foundation goed matcht en hoe vaak ik in het verleden foundations heb gedragen die eigenlijk helemaal niet mooi matchte. Echt een aandachtspuntje voor mij dus, waar ik wel weer in gegroeid ben.

Afbeelding

Dan de ogen, die heb ik vrij rustig gehouden, maar toch een beetje smokey, ik heb de kleuren opgebouwd en dit is het makkelijkste gedeelte! Ik gebruikte een palette van E.L.F. (zie laatste foto), op de kleuren in het palette staat precies beschreven waar je de kleuren aanbrengt. Ideaal dus! Ik gebruik het palette niet vaak, maar had er nu weer eens zin in! De kleur bruin vind ik ook erg mooi, een beetje metallic bruin.

Afbeelding

En mijn wenkbrauwen heb ik weer bijgetekend met het wenkbrauwkitje van Catrice en mijn nieuwe favoriet, de brush van Bella pierre.

Afbeelding

Ik had zin in een lekkere knalkleur op de lippen! Het liefst een matte. Ik snuffelde en graaide door mijn stash, heerlijk gevoel geeft dat toch altijd of ben ik de enige, en toen kwam ik hem tegen. Matt about Pink griste ik uit mijn stash en daar kleurde ik mijn lippen mooi mee in. Het blijft een prachtige kleur, zonde dat ik hem zo weinig draag! Hij draagt lekker is niet uitdrogend, blijft lang zitten en de kleur is ook nog eens super mooi, niet te vel maar zachtroze, heerlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard nog wat blush en bronzer en that’s it! Easy peasy, een kind kan de was doen! Een mooie look, waarvan het lijkt alsof je heel veel gedaan en op hebt, maar die ik in een kwartiertje had gemaakt!

Afbeelding

Afbeelding

 

En de producten die ik gebruikt heb. Niet zo veel als normaal en toch heb je een leuke frisse mooie look! Met name op de lippen ben ik echt dol, ik vind de lipstick zo mooi! Ik moet hem van mezelf echt vaker gaan dragen! Zo’n pareltje kan ik toch niet laten liggen in mijn stash!

Wat vind jij van de look? Zou hij ook draagbaar zijn voor jou?

7 gedachten over “Face of the day; easy peasy.”

Geef een reactie

