Action MAX & More Smokey Eyes.

Action MAX & More Smokey Eyes.

Afbeelding

De producten van MAX gaan in en uit het assortiment. En inmiddels heeft MAX hun naam veranderd in MAX & MORE. De prettige foundations hebben het schap helaas bij de Action verlaten, maar waar producten de schappen verlaten, worden de schappen natuurlijk ook weer aangevuld met nieuwe producten. Zo ook dit smokey eyes setje. Ik had het nog niet eerder gezien en voor €1,39 kon ik het natuurlijk weer niet laten liggen!

Afbeelding

Het setje bestaat uit een volume mascara en een eyeliner potlood en vloeibare eyeliner. Hoe dan ook al een leuk starters setje!

Afbeelding

De mascara is dus nieuw, zoals ik al dacht. Deze mascara kwam mij nog niet bekend voor. Ik vind het uiterlijk van de mascara al wel erg mooi! Het ziet er basic uit, maar oogt niet goedkoop.

Afbeelding

Wat me helaas wel opvalt is dat alle producten parabenen bevatten. Wanneer je daar gevoelig voor bent zou ik het niet gebruiken!

Afbeelding

Op deze manier kun je de producten aanbrengen. Boven de liquid eyeliner, onder het potlood en dan de wimpers voorzien van een lik mascara.

Afbeelding

Hey, eindelijk een plastic dun borsteltje! Normaal heeft de MAX altijd grote brede borsteltjes, die ik niet zo prettig in gebruik vindt. Deze borsteltjes zijn meer mijn ding. Verder vind ik het plastic dopje van de eyeliner potlood er een beetje cheap eruit zien. Ik had persoonlijk een zwarte plastic dopje mooier gevonden.

Afbeelding

Het oogpotlood ziet er normaal uit. Zo te zien is het potlood aardig romig, dat zie je aan de structuur.

Afbeelding

De mascara heeft een plastic borsteltje. De haartjes staan dicht op elkaar wat betekend dat het borsteltje de haartjes goed moet separeren.

Afbeelding

De vloeibare eyeliner bevat een vilten topje. Ik vind dit persoonlijk prettig werken, wanneer het topje haartjes heeft, zit de vloeistof bij mij overal of zelfs in het oog, in plaats van op het bewegend ooglid. Het is dus een hard topje.

Afbeelding

Swatches, links de eyeliner, rechts het potlood. Het potlood zet iets dikkere strepen, maar dat is logisch, die punt is niet zo scherp. De kleur van het potlood is wel minder intens zwart.

Afbeelding

Ik ben begonnen met de vloeibare eyeliner op het bovenste ooglid. Precies zoals op het plaatje op de achterkant. De eyeliner vind ik mooi intens zwart van kleur. Ook brengt de eyeliner prettig aan, wel is het moeilijk om een dun lijntje te zetten, dit komt door de vrij dikke vilten top, die de eyeliner heeft. Klein minpuntje dus.

Afbeelding

Dan het potlood, aangebracht onder de onderste wimpers en op de onderste waterlijn. De kleur hoef je niet uit te smutchen, want het effect van het potlood geeft van zichzelf al een smokey effect. Op deze manier krijg je inderdaad een beetje het smokey eyes effect. Ik vind het wel mooi, alleen moet je oppassen dat je het niet te dik aanbrengt zoals rechts, dat vind ik al net wat te heftig.

Afbeelding

En last but not least natuurlijk een paar likjes mascara. De mascara geeft mijn wimpers wat volume en separeert de haartjes ook aardig. Niet op een vervelende spinnenpoten manier, maar op een mooie manier, zodat ik een open blik krijg. Het borsteltje vind ik wel vrij hard en je merkt echt dat het van plastic is gemaakt. De haartjes zijn vrij hard wat ik niet heel prettig vind werken. Verder is het een niet zo bijzondere mascara. Hij doet wat hij moet doen en dat is het. Het resultaat is minimaal maar wel behaald.

Afbeelding

En dan heb je mooie smokey eyes. Ik vind het effect wel mooi geworden. Het setje geeft je een intense smokey eyes look. Een mooie smokey eyes look voor beginners. Ik vind het mooi, maar ik vind wel dat zwart mij erg hard maakt! Het maakt mijn ogen intens en wat mysterieus, maar mijn uiterlijk wat hard.

Afbeelding

Ook een groot pluspunt, de vloeibare eyeliner droogt mega snel en laat dus geen afdruk achter in je crease! Ideaal! Het ziet er wat gek uit, dat komt doordat ik altijd de foundation ook op mijn ogen doe, alleen blijft dat niet goed zitten wanneer je er niets overheen aanbrengt.

Afbeelding

Voor €1,39 heb je een prima smokey eyes setje voor beginners. Het is leuk bedacht, maar het was nog leuker geweest wanneer ze het setje ook in verschillende kleuren hadden gemaakt, bijvoorbeeld bruin, blauw en groen. Niet iedereen staat zwart mooi en kan zwart hebben. Bij mezelf vind ik het redelijk staan, maar niet super mooi. Maar toch ben ik wel over het setje te spreken. De producten blijven goed en de gehele dag zitten. De eyeliner en het oogpotlood lopen niet uit. Ik vind het ook fijn en slim bedacht dat ze er een twee in één product van hebben gemaakt. Zo hoef je maar één product mee te nemen en heb je zowel vloeibare eyeliner bij als een oogpotlood. Ook de mascara draagt prettig. Soms is het zo dat je wimpers zwaar worden door mascara, maar dat is bij deze mascara totaal niet. Je voelt de mascara niet op je wimpers zitten en ook plakt de mascara niet! Ja, ik vind het wel een leuk setje en leuk bedacht!

Het MAX & MORE Smokey Eyes setje is te koop voor €1,39 bij de Action. 

Wat vind jij van het setje, zou je het aanschaffen?

5 gedachten over “Action MAX & More Smokey Eyes.”

  1. Action gaat met zijn make-up echt een goede richting op! Dit setje is voor mij niet weggelegd, te donker! Maar heb heeeeel lang hun gewone mascara gebruikt, hou op zich wel van een plastic borsteltje! En ik gebruik al tijden het baked eyeshadow palletje van 4, in de kleur nude! Mijn dagelijks setje!!! Heb hier ook een back-up van! En de blushes zijn ook top! En natuurlijk hun nagellak voor €0,49!!!!! Heb ze bijna allemaal. 😉

    1. Wat leuk! De make up van de action is inderdaad nog best wel goed. Ik gebruik de gewone mascara ook weleens niets mis mee prima mascara! Het setje is inderdaad best donker was leuker geweest wanneer ze meerdere kleuren hadden!

  2. Dit lijkt me voor de prijs een prima setje! Ik weet zelf alleen niet of ik de mascara wel fijn zou vinden; ik ben daar niet heel gemakkelijk mee of ik vind het top of ik vind het meteen niks haha. Voor die 1,39 kan ik het natuurlijk altijd proberen 😛

Geef een reactie

