Face of the Day; Koningsdag look.

Het is morgen alweer koningsdag. Ik moet nog steeds wennen aan het woord. Waar ik ook aan moet wennen is dat het tegelijk valt op mijn verjaardag. Een vriendin belde me op en wilde uit eten op mijn verjaardag, later bedacht ik me en vroeg ik haar of ze doorhad dat het dan ook koningsdag was…. meh dat ging hem dus niet worden. Op mijn verjaardag zal ik wellicht een andere look dragen, maar deze look heb ik speciaal gemaakt voor diegene die wel Koningsdag gaan vieren! Ik vier niet echt mijn verjaardag, alleen voor familie en mijn beste vriendin komt langs. Ik weet niet maar op een één of andere manier heb ik er niet zo veel mee, met mijn eigen verjaardag. Het is zo druk, de visite past amper in mijn huis, het kost zo veel (student hè) en daarna mag ik alles opruimen en afwassen. Hmm, nee bedankt. Dan maar voor een klein groepje belangrijke mensen. Ik wens diegene die Koningsdag gaan vieren alvast veel plezier!

Ga jij Koningsdag vieren en wat voor make-uplook ga je dragen?

4 thoughts on “Face of the Day; Koningsdag look.”

  1. Wat een leuk filmpje weer! 😉 ik doe geen andere facelook. Gewoon het “gebruikelijke” maar ik heb wel koningsdag watermarble nagels en zal mijn kleding en sieraden er op aan passen! 😉 fijne dag en fijne verjaardag. Ik word de 28e ook weer een jaartje ouder! 😉

Geef een reactie

