P2 Perfect face, soft focus highlighter.

Afbeelding

Afgelopen week kon je in de review van de primer van het merk p2 al lezen dat ik flink wat geshopt had in Kleve (Duitsland). Ik kocht zo ook onder andere deze highlighter van het merk P2. Het betreft een gouden shimmery highlighter in stick vorm. Hij zag er erg leuk uit en veel highlighters heb ik nog niet en de meeste highlighters die ik heb zijn wit, roze of rosegoud, dus deze belande in mijn mandje om af te rekenen.

Afbeelding

De stick heeft ook nog een sponsapplicator op het einde, eerst snapte ik niet goed waarvoor deze diende, je brengt het product toch aan en blend het uit, dacht ik. Maar het is natuurlijk wel handig als je daarvoor een speciale applicator hebt! Worden weer minder kwasten vies. i like! Aan alles lijkt ook gedacht te zijn bij dit product!

Afbeelding

Dan de highlighter zelf. Deze zit dus in een draai stick. Je moet aan de onderkant draaien en dan komt de highlighter omhoog en kun je hem op je gezicht aanbrengen. Erg handig bedacht, maar ergens vind ik de stick vrij groot, hierdoor breng je erg veel highlighter aan, meer dan ik normaal zou aanbrengen. Nu kun je natuurlijk ook alleen de zijkant van de stick gebruiken, wanneer je maar een klein beetje product wilt aanbrengen.

Afbeelding

De highlighter geswatched op mijn arm. Een enorme hoeveelheid warme gouden en koperen glitters en pigment komt er van af. Zeker weten boven mijn verwachtingen. Tijd om het op mijn gezicht aan te brengen.

Afbeelding

Mijn gezicht zonder highlighter.

Afbeelding

De stick aangebracht op de jeukbeenderen en een beetje op het voorhoofd en de cupidoboog.

Afbeelding

En dan is het natuurlijk tijd om het te vervagen, want met die strepen op het gezicht rondlopen is natuurlijk geen gezicht! De sponsapplicator werkt erg prettig en blend goed. Ik was eerst bang dat het niet zou werken, omdat ik niet zo fan ben van sponsapplicators, maar deze werkt erg goed. De highlighter wordt mooi in mijn huid geblend en de harde kleuren vervagen. Afbeelding

En dan blijft er een hele mooie warme subtiele gloed over! Ik ben blij dat je de gouden kleur niet goed naar voren ziet komen, maar dat de kleur mooi in de huid geblend wordt. Ik houd namelijk absoluut niet van een duidelijke kleur in de highlighter. Ik vind een highlighter het mooist wanneer hij alleen glansdeeltje afgeeft en natuurlijk zitten daar glitters in, maar het moet geen bronzer kleur zijn die je op je jeukbeenderen smeert. Maar gelukkig doet de highlighter van P2 dit niet, ik vind hem prachtig!Afbeelding

Van voren. Op het voorhoofd is het al bijna niet meer te zien de highlighter, hier had ik ook niet veel aangebracht, maar op de cupidoboog blijft een mooi glansje zitten.

Afbeelding

En de linkerwang. Hier had ik het meeste product aangebracht. Dat is tegelijkertijd misschien wel een klein nadeel, de highlighter is wat moeilijk te doseren. Het is echt even uitproberen en experimenteren hoeveel en hoe hard je de stick op je huid moet drukken en bewegen en hoeveel product er dan op je huid komt. Met een stick heb je al snel te veel product op je huid zitten, wat je met poeder of vloeibare highlighter minder snel hebt. Dit is voor mij ook het enige nadeel, want ik vind de gloed werkelijk prachtig. Echt een super mooie warme gloed, waarbij je op deze kant wat duidelijker ook de gouden kleur ziet. Niet overheersend maar mooi warm. Vooral in de zomer en met warme dagen vind ik dit een prachtige highlighter. Mooier als witte of roze highlighter, die vaak wat koel overkomen. Dit is gewoon een mooie warme Caribische gloed die je met je mee draagt.

Ik ben helemaal verliefd op deze highlighter, hij smeert makkelijk op de huid, hij is makkelijk uit en in de huid te blenden, blijft lang zitten (je hebt er de hele dag plezier van) en hij is gewoon ideaal. Een stick met alles wat je nodig hebt, de kleur en ook een applicator om het product te kunnen mengen, super fijn dat daar aan gedacht is.

De P2 soft focus highlighter is te koop bij de DM en andere drogisterijen in Duitsland en kost €5,95.

Wat vind jij van deze highlighter? En wat is jou favoriete kleur highlighter?

4 gedachten over “P2 Perfect face, soft focus highlighter.”

      1. Ja dat is inderdaad wel jammer! Ik had toen ook meteen alles besteld wat ik graag wilde hebben! Zo heb ik ook meteen de duo dupe van Nars Orgasm&Laguna en de dupe van alleen de blush orgasm aangeschaft en een boel nieuwe kwasten. (Merendeel oogschaduw kwasten) Misschien een tip om samen met iemand te bestellen? Scheelt weer met de verzendkosten. Vind het een top merk E.L.F.

Geef een reactie

