Vlog#2 Huisdieren, catering, feest en meer!

Vandaag, na lange tijd weer een Vlog voor jullie! Deze komt in plaats van de My week in Pictures. Afgelopen week heb ik het zo druk gehad en helemaal vergeten om daarbij foto’s te maken. Ter compensatie dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om Zaterdag te vloggen. Gisteren had ik namelijk ook een behoorlijk drukke dag. Het is dan ook een hele lange vlog geworden, maar gelukkig kun je video’s doorspoelen wanneer je geen zin hebt om alle 24 minuten lang te kijken, haha. Ik zeg veel kijkplezier!

4 thoughts on “Vlog#2 Huisdieren, catering, feest en meer!”

  1. Leuk filmpje.goede uutleg over werkveld, mket je vaker doen, bv een element eruit lichten! . Helemaal afgekeken, poen poen …

  2. Wat leuk om eens een kijkje in jouw leven te krijgen! Ik stel ook altijd mijn studie uit, opruimen, dingen in huis etc. zijn gewoon altijd een stuk interessanter dan in de boeken duiken haha. Goed dat je in ieder geval die dag lekker goed bezig bent geweest 😉

Geef een reactie

