Ayvo gezichtsreiniger.

Afbeelding

De Ayvo gezichtsreiniger. Vele positieve reviews heb ik voorbij zien komen over de Clarisonic. Het zette me enorm aan het twijfelen, want mijn huid heeft soms ook wat onzuiverheden, waarbij een Clarisonic een goede oplossing biedt, een diepgaande reiniging. Maja, een Clarisonic is dan ook wel gelijk een heel prijzig product van €149. Moeilijk, moeilijk, moeilijk dacht ik. Tot dat ik bij de Marskramer de Ayvo tegen kwam, voor een schappelijke €19,95. Voor dat geld wilde ik hem wel testen. Ik kan hem niet vergelijken met de Clarisonic, maar ik kan je wel vertellen, dat ik er meer dan tevreden mee ben en dat de Ayvo toebehoord aan mijn dagelijkse huidverzorgingsroutine.

Afbeelding

De Ayvo zorgt ervoor dat de huid goed gereinigd wordt en zorgt ook direct voor een zachte peeling door de opzetborstels. Afbeelding

De waarschuwingen en een stukje gebruiksaanwijzingen.

Afbeelding

Dit is wat je krijgt en wat er in de doos zit. Het apparaat, met drie opzetstukken, een houder voor het apparaat en een tasje.

Afbeelding

Zo ziet het er uit wanneer je het uit de doos haalt. Netjes verpakt in plastic.

Afbeelding

De drie opzetborstels. Linksboven voor de gevoelige huid, rechtsboven voor de normale huid en onder een moisturising kop. De opzetborstel voor de gevoelige huid gebruik ik dagelijks, die voor de normale huid is net iets te grof voor mijn huid. De moisturising kop zou je ook kunnen gebruiken om dagcrème mee aan te brengen, wat ik ook weleens heb geprobeerd. Het is hygiënischer dan met je handen. Alleen trekt de crème dan wel wat in de opzetborstel. Je huid wordt er in ieder geval wel heel erg glad van.

Afbeelding

Deze foto maakte ik een paar weken geleden voordat ik begon met het testen van de Ayvo. Mijn huid is er wat vettig en ook zijn mijn poriën daar nog wat grover

Afbeelding

En deze foto’s heb ik gisteren gemaakt. Ik heb de Ayvo nu 3 weken, waarvan ik hem 2 weken grondig heb uitgeprobeerd. Mijn huid ziet er echt een stuk beter uit. Ik moet er wel bij vermelden, dat dit niet alleen komt door de Ayvo, maar hij heeft daar wel een groot gedeelte aan bijgedragen. De juiste verzorgingsproducten zijn namelijk ook erg belangrijk, maar ook voldoende water drinken en gezond eten zorgt ervoor dat je huid er mooier, egaler en gezonder eruit gaat zien. De Ayvo heeft voor mij in ieder geval ervoor gezorgd dat mijn huid een stuk egaler is en dat de poriën beter en diepgaander gereinigd worden, waardoor er zo min mogelijk vuil achter blijft en de poriën ook beter weer kunnen sluiten na het schoonmaken.

Ik vind het echt een super apparaat. Mijn huid is veel beter gereinigd, is egaler, bevat minder onzuiverheden en wat ik het prettigst vind, mijn dagcrème wordt beter opgenomen! Dit laatste zie ik als het grootste voordeel voor mezelf. Eerst was het zo dat de dagcrème die ik gebruikte, van Clinique, niet helemaal goed introk, de crème bleef er meer op liggen dan dat hij er in trok. Maar dat is helemaal veranderd sinds dat ik de Ayvo gebruik. Mijn huid wordt vele maler beter, intensiever en diepgaander schoongemaakt, waardoor de dagcrème ook beter intrekt. Eerst was mijn huid nog vettig, wanneer ik hem alleen schoonmaakte met gel en tonic, maar nu wordt de huid veel beter schoongemaakt. Ook heb ik een stuk minder onzuiverheden en minder last van rode gevoelige bultjes.

Ik ben er helemaal fan van en vind het product zijn geld meer dan waard. Voor €19,95 heb je een prima apparaat wat heel goed werkt, wanneer je een gevoelige, gecombineerde en vette huid hebt.

De Ayvo is te koop voor €19,95 bij de Marskramer. 

Een gedachte over “Ayvo gezichtsreiniger.”

Geef een reactie

