DIY; Statement Ketting

Later dan gepland, maar toch online! In deze video laat ik je zien hoe je een eigen statement ketting kunt maken. Ik ben me ervan bewust dat die niet het meest makkelijke idee is om te maken, maar wel een heel origineel en leuk idee! Niemand zal dezelfde ketting als jou dragen wanneer je deze ketting maakt. Het vergt dus even tijd, aandacht en energie, maar dan heb je wel wat! En aangezien de statement trend nog wel even doorzet ben je er dus van verzekerd dat je een leuke ketting hebt, die ook nog eens in trend is! Houd je dus wel van een uitdaging en ben je creatief, dan is deze DIY echt iets voor jou!
Laat me weten wat je ervan vindt en of je hem gaat namaken. Wanneer je hem namaakt laat me dan zeker een foto zien, ik ben heel benieuwd naar jou talent!

8 gedachten over “DIY; Statement Ketting”

  1. Knap gedaan! Ik heb ook zo’n half afgewerkte ketting liggen, ik zoek nog mooie kralen om er aan te hangen. Ik dacht zelf nog dat je ipv het einde te schroeien je doorschijnende nagellak aan zou kunnen aanbrengen.

    1. Klopt je kunt ook de uiteinden met transparante nagellak dichtmaken, hier kwam ik later ook achter. Dat staat mooier en zit beter. Mooie kralen zijn best lastig te vinden inderdaad! Bedankt voor je reactie!:-)

  2. Dat heb je leuk gedaan, ik ga dit zeker zelf een keertje uitproberen, want ik vind het superleuk dat je een eigen, zelf ontworpen en gemaakte ketting om kan hebben die niemand anders heeft. En wat anderen ook zeggen: wellicht leuk om ook nog andere kralen eraan te hangen… Ik hoop maar dat ik dit zelf ook zou kunnen!

  3. Super leuke video! Ik ga het zeker zelf proberen. Alleen had ik een vraag?: “bij welke bouwmarkt had je die ketting gekocht?”.

Geef een reactie

