Unboxing VIPBox maart 2014

Eindelijk, daar is de unboxing dan! Normaliter zou de unboxing zaterdag online staan, maar dit keer was er iets mis gegaan bij de post en kreeg iedereen, dus ik ook, pas vandaag (dinsdag) de box. Direct ben ik voor mijn camera gesprongen en heb ik weer een unboxing voor jullie opgenomen. Leuke en minder leuke producten dit keer, kijk je mee?!

12 gedachten over “Unboxing VIPBox maart 2014”

  1. Leuke inhoud, ik heb de glossybox al een jaar maar die valt me de laatste tijd een beetje tegen en de inhoud van de VIP box ziet er de laatste tijd goed uit!

    1. Het leuke aan de vipbox (vind ik) is dat je de eerste keer €5 betaald voor de eerste box, daarna 12,50 inclusief verzendkosten en dat je altijd minimaal 5 fullsize producten krijgt. En vaak zit er ook nog een extra product bij.

    1. Ja ik zag en hoorde het ook al van andere die de vipbox hadden, dat ze wel gewoon de zwarte fullsize kwast hadden, de echte kwast. Ik heb vipbox dan ook een mailtje gestuurd met de vraag of ik die kwast ook nog krijg, zou ik wel zo fijn en eerlijk vinden van ze. Ik ben dus benieuwd! Bedankt voor je reactie!

      1. Graag gedaan hoor! Het zou inderdaad gewoon eerlijk zijn als je de juiste kwast krijgt. Veel succes er mee. Ik ben benieuwd!

  2. Wat gek van die kwast zeg! Ik vind het wel oneerlijk dat ik nu in de comments lees dat er ook mensen zijn die wel een goede hebben gekregen! Zou dat een foutje zijn ofzo?

  3. De Vipbox heeft terug gemaild en het is een fout van Da Vinci, de roze kwast (die ik heb) zou net zo goed moeten zijn als de “fullsize” kwast, echter is dit lang niet het geval. Vipbox stuurt mij dan ook nu een zwarte “fullsize” kwast toe. Goede service dus!

Geef een reactie

