1 Week, 7 Outfits.

Als blogger moet je vaak flexibel kunnen zijn, dat blijkt vandaag maar weer. Eigenlijk zou de unboxing van de VIPBox van maart vanmiddag online komen. Helaas is deze weer niet op tijd bezorgd en heb ik filmpjes moeten wisselen. Nu dus een filmpje wat maandag eigenlijk online zou komen, 1 week 7 outfits en maandagmiddag zal dan de unboxing van de VIPBox online komen, wanneer deze bezorgt is. Gelukkig heb ik vooruit gewerkt en had ik nog een filmpje klaar staan, anders had ik nu een probleem, want wanneer ik een filmpje beloof, wil ik er natuurlijk wel één kunnen laten zien! Zo zie je maar weer het is, naar mijn mening altijd, goed om vooruit te werken en iets achter de hand te hebben. Zo kun je onvoorziene zaken toch nog goed oplossen.

Note: De unboxing zal dinsdagmiddag online komen. De post wordt maandag niet bezorgd, helemaal vergeten.

3 gedachten over “1 Week, 7 Outfits.”

Geef een reactie

