5 Haarstijlen met de haarloop.

Laatst kocht ik dit haar accessoires setje bij de Action. Het setje bevat twee haarloops, een grote en een kleine dubbele, ook een kam en haar twister. Ik laat je zien wat je met de haarloop kan en ook hoe je de haar twister gebruikt.voorkant2

Het setje is te koop bij de Action voor €0,59.
Welke haarstijl vind jij het mooist?

5 gedachten over “5 Haarstijlen met de haarloop.”

    1. bedankt voor alees ik heb er veel aan
      ik heb dit set bij action gekocht maar er zit geen beschrijving bij
      wel plaatjes maar het is niet zo duidelijk met welk onderdeel ze het haar doen

      1. Dit klopt Mariska, mede daarom heb ik ook deze tutorial gemaakt, omdat de plaatjes voor mij ook te onduidelijk waren. Je komt er echt geen wijs uit, althans ik niet. Ook zou je eens kunnen googelen op haarstijlen met de haarlus/ haarloop, dan komen er als het goed is ook wel andere filmpjes van mensen die er een tutorial van hebben gemaakt.

  1. ik kocht dit setje ook, en idd, de gebruiksaanwijzing is to-taal onduidelijk, zelfs nà het vergroot kopiëren. 🙂 helaas kan ik filmpje met haarstylen niet openen; heb je andere link aub?

Geef een reactie

