Too Much Information (TMI) TAG.

TMI Tag.

Afbeelding

1. Wat draag je?

Mijn onesie met kattenhoofden erop van de Primark.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Ja en nu nog steeds ❤

3. Heb je wel eens een vervelende break up gehad?

Ja mijn mijn eerste vriendje. Break ups zijn nooit leuk, maar je komt er wel weer overheen.

4. Hoe lang ben je?

1.74 cm

5. Hoeveel weeg je?

Uhmm….. 63kg.

6. Heb je tattoo’s?

Nope wel ooit nog in de planning.

7. Heb je piercings?

Yes, 3 stuks.

8. OTP?

Whut??

Afbeelding

9. Wat is je favoriete fictieve koppel?

Die heb ik niet! Ik volg zelden fictieve tv series of programma’s. Het enige wat ik volg is gtst en daar bestaat volgens mij geen koppel wat langer dan een maand bij elkaar blijft haha.

10. Wat is je favoriete serie?

Uhm, goede tijden slechte tijden, maar dat is meer een soap. Ik kijk geen series. De enige serie die ik gevolgd heb is Spartacus.

11. Wat is je favoriete band?

Hmm, ik ben niet echt fan van een band, meer van een zangeres. Ik vind Rihanna super goed!

12. Wat mis je?

Mijn diploma! 😦 Die is nog steeds in de maak.

13. Wat is je favoriete liedje?

Momenteel van Rihanna en Shakira – can’t remember.

14. Hoe oud ben je?

24.

15. Wat is je sterrenbeeld?

Stier.

16. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner?

Eerlijkheid en trouw. Verder maakt het me echt niet uit, als een partner maar eerlijk en trouw is en er voor je is in moeilijke tijden.

17. Favoriete quote?

Afbeelding

18. Favoriete acteur?

Moeilijk, maar ik denk toch wel Leonardo DiCaprio en natuurlijk Johnny Depp!

19. Wat is je favoriete kleur?

Paars!

20. Harde muziek of zachte muziek?

Hard, van hardstyle tot metal, maar ik kan ook zeker naar zachte muziek luisteren zoals opera.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Nergens?

22. Hoe lang douche je?

Zonder haren wassen 5 tot 10 minuten, met haren wassen 20 – 30 minuten. Schaam, schaam.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Ligt eraan of ik make- up op doe, wanneer ik dit niet doe kan ik binnen 15 – 20 minuten klaar zijn, anders 30 minuten.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Ja helaas wel, best vaak zelfs. Vroeger veel geslagen en geschopt door jongens uit de buurt. Wanneer ik bijvoorbeeld in een boom aan het klimmen en spelen was en een andere jongen er in wou trapte hij mij gewoon uit de boom. Ook zelfs een keer dat een andere jongen mij bij mijn keel pakte en omhoog tilde via de muur. Dat was allemaal op de basisschool, maar tijdens de middelbare school ook nog een keer, een meisje kon het niet hebben dat ik alternatief gekleed was en pakte mij tijdens een schoolfeest bij de haren en slingerde me door de zaal heen. Sommige mensen?!

25. Wat is een turn on?

Mannen die energie in je steken.

26 Wat is een turn off?

Mannen zonder manieren of respect.

27. Wat is de reden dat je een youtube kanaal bent gestart?

Filmpjes maken leek me erg leuk, ik ben zelfs eerst begonnen met filmpjes maken en daarna heb ik mijn blog opgezet. Normaal kan ik best verlegen of onzeker zijn, maar voor de camera kan ik soms echt te veel kletsen.

28. Heb je angsten?

Ja genoeg, heb je even?

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Een documentaire over een vrouw die zelfmoord pleegde.

30. Wanneer was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Vandaag nog, tegen mijn vriend.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je youtube kanaal?

Het is dezelfde naam als mijn blog, omdat ik enorm van shoppen houd en graag mijn aankopen met iedereen wil delen en ook wil delen waar er leuke aanbiedingen of sale is.

Afbeelding

32. Wat is het laatste boek wat je hebt gelezen?

Muren van Glas, de ontmoeting van Marique Maas. Het Nederlandse antwoord op vijftig tinten.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Een stukje van Arrow bij mijn schoonouders.

34. Wat is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?

Mijn vriend.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Dat was met mijn schoonmama:)

36. Wat is je favoriete eten?

Lasagna, hmmm heerlijk!

37. Waar wil je nog graag naar toe?

Kroatië lijkt me een heel mooi land, met name de natuur.

38. De laatste plaats waar je was?

De plaats waar ik woon.

39. Heb je een crush?

Jazeker, mijn lover al meer als twee jaar.

40. Wanneer was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

Vandaag, met mijn vriend natuurlijk.

Afbeelding

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Laatst door een miscommunicatie.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Zuur. Zure jelly beans of beertjes.

Afbeelding

43. Welk instrument bespeel je?

Geen. Tijdens muziekles wel gitaar en keyboard gespeeld, maar het is toch niets voor mij.

44. Wat is je favoriete sieraad?

Mijn ketting die ik van mijn vriend laatst kreeg met Valentijnsdag.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Fitness.

46. Wat is het laatste lied dat je hebt gezongen?

Dark Horse van Katy Perry.

47. Wat is je favoriete openingszin?

Ik heb geen favoriete openingszin, ik vind het zelfs een beetje heel erg fout. Ik weet nog dat een jongen op mijn af kwam en zei mag ik iets zeggen, nou komt het; “Je ziet eruit als een cadeautje, mag ik je uitpakken”. My god! Wat een afknapper.

48. Heb je die openingszin weleens gebruikt?

Haha, nope. Ik stap gewoon op een jongen af als ik hem leuk vind en maak een praatje met hem en toon mijn interesse, dat werkt bij mij altijd goed. Maar gelukkig hoef ik nu niet meer op iemand af te stappen.

49. Wanneer was de laatste keer dat je hebt gechillt?

Oeh, moeilijk! Ik werk eigenlijk altijd aan mijn afstuderen en anders ben ik met mijn blog bezig. Ik denk dat de laatste keer vorige week was, dat ik lekker samen met mijn vriend een film keek.

50. Aan wie geef je de tag door?

Aan iedereen die hem wil overnemen!

Geef een reactie

