Outfit of the Day; Sportie Chique.

Outfit of the Day; Sportie Chique. 

Afbeelding

Vandaag in Outfit of the day, een Sportieve Chique outfit. Een outfit die sportief, maar toch ook chique is. Vaak kleed ik me chique of sportief en deze keer matchte ik het. Dit deed ik met mijn nieuwe aankoop, het colbert jasje van Superstar. Dit was een enorm goede koop, het jasje was namelijk in de sale, zeg maar supersale! Het jasje was afgeprijsd van €80 euro naar €20 euro! Dat noem ik nog eens leuk shoppen! Ook is het jasje helemaal in de trend die je dit voorjaar gaat zien; pastel.

Afbeelding

Het jasje is zowel open als dicht leuk te combineren. Open maakt de look meer Chique en dicht meer casual, maar net wat jij prettig en leuk vind om te dragen.

Afbeelding

Het jasje combineerde ik met een spijkerbroek en witte sneakers.

Afbeelding

– Jasje: Superstar

– Witte top: Kruidvat

– Spijkerbroek: Cool Cat

– Sneakers: Schoene reus.

Afbeelding

Accessoires

Afbeelding

Deze mooie pastelkleurige ketting, die ik van mijn vriend kreeg met Valentijnsdag, paste perfect bij deze outfit.

Afbeelding

Ook droeg ik deze armband, die ik al heel lang heb maar bijna nooit draag. Het is een zilveren armband met blauwe steentjes. Een aparte armband, die de outfit net wat meer touch up geeft.

Make-up

Afbeelding

Omdat de kleding vrij rustig is, heb ik de make-up dit keer wat meer laten knallen. Met name de ogen. Ik draag hier blauwe oogschaduw op het bewegende ooglid en paars oogpotlood en oogschaduw op het onderste ooglid. De look het ik afgemaakt met een perzik blush en nude lippen. Deze look maakte ik ook voor de FOTD van afgelopen vrijdag.

Ik ben helemaal verliefd op de pastel trend die komen gaat. Momenteel draag ik veel pastelkleuren, zowel in kleding, make up als op mijn nagels. Ik vind pastelkleuren heel lief en zacht en daarom erg mooi. Ik kan namelijk van mijzelf best een “norse” uitstraling hebben, vooral wanneer ik donkere kleding en make up aan/op doe. Maar pastel zorgt ervoor dat mijn ware karakter versterkt wordt. Ook ben ik helemaal verliefd op het jasje, eerst moest ik er enorm aan wennen, maar nu ik weet met welke items ik het leuk kan combineren vind ik hem echt super tof en nog mooier!

Wat vind jij van deze outfit of the day?

3 gedachten over “Outfit of the Day; Sportie Chique.”

  1. Leuke kleurencombo!

    Vorige week heb ik trouwens een forum aangemaakt, speciaal voor elk soort blogger! Het heeft al ongeveer 70 leden. Hier kan je kletsen over alles wat met bloggen te maken heeft, maar natuurlijk ook “offtopic” onderwerpen. Het zou gezellig zijn als je ook lid wordt! Klik hier!

Geef een reactie

