My week in pictures.

My week in pictures.

Alaaf, alaaf! De carnaval is hier in volle gang dit weekend, maandag en dinsdag. 5 dagen lang leven de lol, of moet ik zeggen lang leven harde muziek, zuipen en seks hebben met iedereen??? Het lijkt er steeds meer op dat carnaval in dat teken staat. Maar goed dat is niet waar dit artikel over gaat. Dit artikel gaat over de week voor carnaval. Dit jaar doe ik niets met carnaval, normaal ga ik nog weleens uit of iets anders, maar ik vind het steeds saaier worden en niet meer zoals het geweest is, dat het om de gezelligheid draait, maar dat is mijn mening. Vandaag ga ik nog wel naar de optocht kijken in het dorp waar ik woon en dat is mijn carnaval voor dit jaar=). Wel prima voor mij. Maar nu eerst afgelopen week!

Zondag

Afbeelding

Zondag maakte ik samen met mijn vriend een aardbeien kwark taart. Soms zien we elkaar niet vaak en dan willen we op een vrije dag toch een beetje tijd met elkaar besteden. S’avonds was het nog best koud en maakte ik het gezellig en warm door nog lekker de kaarsjes aan te steken. Nu kan het nog! Ik vind de lente en zomer zeker lekker, don’t get me wrong, maar de kaarsjes en de gezelligheid van de winter heeft zeker ook zijn charmes.

Maandag

Afbeelding

Maandag had ik een afspraak bij de dokter. Het gaat lichamelijk niet echt lekker, zoals ik ook al in vorige “my week in pictures” liet doorschemeren. Ik heb een formulier meegekregen, zodat ik bloed kan laten prikken. Opzoek naar de boosdoener van al mijn moeheid, duizeligheid, hoofdpijn en misselijkheid. Ik wordt er moe van, haha.

Dinsdag

Afbeelding

Dinsdagochtend liet ik bloed prikken. Iets waar ik gelukkig niet zo veel moeite mee heb. Leuke weetje, Ik ben zelfs een tijdje bloeddonor geweest. Daarna ging ik met mijn vriend mee naar Den bosch, daar zouden we met een vriend meerijden, want mijn vriend had een auto op het oog. Er is nu ook een starbucks op Den Bosch centraal, daar moesten we dan ook even langs. We waren een tijdje van huis, Lilly had ons dan ook gemist. Verder heb ik s’avonds gewerkt aan mijn blog en keek ik mean girls 2. Ik vind mean girls 1 toch net iets leuker denk ik.

Woensdag

Afbeelding

Woensdag weer een dag vol dingen regelen en het huishouden doen.

Donderdag

Afbeelding

Filmpje opnemen voor vrijdag. Het was alweer tijd voor de favorieten van de afgelopen maand. De tijd gaat zo hard!

Vrijdag

Afbeelding

Mijn vriend was vandaag vrij van school en wilde de schuur op ruimen, nu dat hij een auto had. Deze spullen gingen naar de sloop. Ook kochten we wat visjes erbij voor in het aquarium, kardinaaltetra’s, garnaaltjes en een algeneter. Ook heb ik besloten om te gaan clean eating. Wat inhoud alleen nog maar gezond eten, met langwerkende suikers en voornamelijk biologische producten. In de hoop, dat mijn lichaam wat meer energie heeft en wat meer aankan.

Zaterdag

Afbeelding

Zaterdag werd ik lekker wakker met Lilly naast me. Ik vind het zo schattig wanneer ze bij me komt liggen, de lieverd. Verder maakt ik een cadeautje voor iemand, ik vind het zo enorm leuk, een cadeautje maken en creatief inpakken. Ook had ik zin om scrubs te maken, ik maakte er 2. Één met citroen en limoen en één met limoen en sinaasappel en suiker en olijfolie. Zo lekker! En ook lekker biologisch en goed voor de huid. En s’avonds weer gezond gegeten, volkoren rijst, zalm en komkommer. Ik moet er heel erg aan wennen en merk nu de afkick verschijnselen van de suikers al. Ik sta er echt enorm versteld van hoeveel suikers wij iedere dag weer naar binnen weten te werken, geen wonder dat we veel diabetes en overgewicht zien. Wanneer ik toch honger heb, pak ik een handje onbewerkte notenmix, dat helpt en is ook lekker.

Dit was mijn week alweer. Voor diegene die Carnaval vieren/gaan vieren, veel plezier, of zoals ze hier zeggen veul leut! En de rest een heel fijn weekend nog.

Untill next week!

Hoe was jou week?

One thought on “My week in pictures.”

Geef een reactie

