ISO Beauty; Aqua shine detangling hair brush.

Aqua shine detangling hair brush.

1

In de VIP Box van februari zat onder andere deze haarborstel. Op het eerste gezicht een doodnormale haarborstel, niets bijzonders aan, zou je denken. Tot dat ik ging lezen en er achter kwam dat deze haarborstel speciaal voor nat haar bestemd is. Niet alleen voor nat haar, ook voor droog haar, maar wel speciaal ontworpen voor nat haar en laat dat nu juist het geen zijn wat er zo bijzonder aan is. De borstel kan dus gebruikt worden na het douche, of mee naar het zwembad of strand.

2

De borstel kan gebruikt worden voor:

– Nat en droog haar.

– Voor dik, gekruld of recht haar.

– Geschikt voor hairextensions en pruiken.

– Voor mannen, vrouwen en kinderen.

– Een zachte flexibele borstel die het haar makkelijk ontwart en glad maakt.

– Gewatteerd kussen voor extra comfort. Geweldig voor de gevoelige hoofdhuid.

– Ideaal voor het zwembad of het strand.

3

De borstel heeft inderdaad een comfortabel gewatteerd kussen. De haren/ stekels van de borstel lijken wel net iets langer, dan de gemiddelde borstel. Daardoor is het ideaal voor ieder haartype, zowel dik als dun, veel als weinig haar. Ook bevatten de haren/stekels nopjes, zodat het de hoofdhuid en de haren niet beschadigd.

4

Op deze foto zie je goed dat de haren/stekels aardig lang zijn. Ik was vergeten foto’s te maken van de borstel voor gebruik, vandaar al wat haren in de borstel. De borstel gebruik ik dan ook al een tijdje, iedere keer na het douche en soms ook s’ochtends om mijn haren mee te kammen.

Afgelopen zaterdag kon je al een eerste impressie filmpje zien, van hoe de borstel mij bevalt. In dit filmpje kun je ook daadwerkelijk zien dat hij zo goed werkt.

Ik ben erg te spreken over de borstel, ik vind het een geniale uitvinden. Vooral ook voor kinderen is dit een prettige uitvinding. Ik weet zelf nog als kind hoe vervelend ik het kammen en borstelen vond, het deed zeer en het trok heel erg. Voor moeders is het vaak ook geen plezier om hun kinderen te borstelen en ik merk dat deze borstel daar zeker wel verlichting in brengt. Zeker wanneer je net uit de douche/bad komt en het haar nat is.

Mijn haar droogt nu klitvrij op en ik kan het daardoor direct in model brengen. Wel merk ik ergens dat mijn haar wat droog ervan wordt, wanneer ik mijn haren kam als ze handdoek droog zijn. Ergens heb ik toch het idee of gevoel dat het mijn haren lichtelijk beschadigd. Wanneer ik het namelijk in de lucht op laat drogen, zonder het eerst te borstelen, dan zijn mijn haren veel zachter en glanzen ze meer. Ik doe er dezelfde producten in, wanneer ik met de aqua shine borstel mijn haar borstel, dan doe ik er ook een serum in en anti klit spray. Het concept blijf ik erg goed en prettig vinden, maar ik denk persoonlijk dat het toch beter is om mijn haren te kammen wanneer ze droog zijn.

De Aqua shine detangling hair brush kost €14,95, maar is helaas nog niet in Nederland verkrijgbaar. 

Geef een reactie

