Jelly Pong Pong Bronzer/Blush Duo.

Jelly Pong Pong, bronzer duo. Een product wat ook in de VIPBox van afgelopen maand zat. Het merk was mij inmiddels niet onbekend meer, ik hoorde dat het al weleens in de Glossybox had gezeten. Echter had ik er nog geen kennis mee mogen maken, tot nu! Ik heb veel positieve verhalen gehoord over dit merk, mijn verwachtingen zijn dan ook hoog. Kan deze bronzer duo mijn verwachtingen dan ook waar maken?

1

De verpakking vind ik er erg mooi uit zien. Ik krijg er direct een tropisch en Caribisch gevoel van. Mijn verwachtingen zijn dat er tropische kleuren in zullen zitten.

4

De achterkant van de verpakking ziet er ook goed uit. Een plus punt Jelly Pong Pong test niet op dieren en bevat geen parfum of minerale oliën, waardoor het merk mede hyperallergeen is. Zeer prettig, wat er voor mij op wijst dat het een natuurlijk en/of plantaardig product is.

2

Alleen het ronde doosje waar de bronzer in zit vind ik al prachtig. Het doosje is van goede kwaliteit, het is gemaakt van hard materiaal. Ik vind het er dan ook best wel luxe uitzien, afgezonderd van de roze letters op het doosje dit maakt het net weer iets goedkoper waardoor het meer basic lijkt.

3

Ik vond het wel een verassing om een bronzer en blush in het doosje te zien! Het product heeft namelijk de naam bronzer duo. Dan verwacht ik twee verschillende kleuren bronzer, of ben ik daar de enige in? Maar daarentegen ben ik maar al te blij dat het een bronzer en blush zijn die erin zitten. Een bronzer duo was ook leuk geweest, maar een bronzer en blush is toch meer mijn ding. Ook zit er in het doosje een mooi groot spiegeltje. Zeer handig!

5

Hele mooie zachte kleuren zijn het, ik verwacht dat deze wel bij mijn huidskleur zullen staan. Vooral met een bronzer is dat altijd lastig, die is al snel te donker. Maar deze lijkt qua kleur op mijn andere bronzers, dus dat zit denk ik wel goed. Ook ben ik super blij dat het matte kleuren zijn, soms zie je namelijk ook nog weleens dat de bronzer en blush glitters of shimmer bevatten. Dat is ook leuk, maar een stuk minder draagbaar. Een matte bronzer en blush kun je vaker bij meer gelegenheden dragen.

6

De pigmentatie. Ook daar zit het wel goed mee. Er komt meer dan voldoende vanaf. Ik denk dat ik eerder uit moet kijken dat ik niet te veel product op mijn huid heb, dan te weinig. Vooral de kleur van de blush vind ik echt heel mooi. Een hele mooie licht roze kleur, een beetje de kleur alsof je van nature bloost, prachtig! Wel vind ik het meer een koele blush, ik ben dan ook benieuwd hoe deze mij staat. Meestal pak ik eerder een warme perzik kleurige blush dan een roze kleur blush.

7

Hier heb ik poeder foundation op en daarover de bronzer en blush aangebracht. Het oogt vrij rustig en natuurlijk, maar toch zat er een aardig dikke laag op. Helaas zie je dit nooit niet zo goed op de camera, dit schreef ik gister ook al in de FOTD. Heeft iemand daar misschien tips voor? De pigmentatie is zoals ik al dacht echt heel goed. Je hoeft maar een klein beetje van het product aan te brengen. De bronzer heb ik onder het jukbeen bot aangebracht en de blush daarboven. De bronzer heb ik ook doorgetrokken tot aan mijn hoofd, zoals de zogenaamde 3 die je maakt met bronzer.  

8

9

Hier zie je de bronzer en blush in een volledige face look. Hier zie je de pigmentatie dan ook beter.

Ik heb echt een nieuwe favoriet erbij, wat een pigmentatie en wat een kleuren! De bronzer past precies bij mijn huidskleur wanneer ik niet te veel aanbreng, anders wordt hij al snel te donker. En ook de blush vind ik heel mooi. Met de blush moet ik echter oppassen omdat ik van mezelf vaak al last heb van roodheden en een roze blush zorgt hier alleen maar meer voor. Toch geeft de bronzer in combinatie met de blush een warm effect. Echt dat tropische Caribbean effect waar ik op hoopte! Deze bronzer/blush ga ik zeer zeker vaker gebruiken en kan ik dan ook echt aanraden.

De bronzer duo van Jelly Pong Pong kost €11,95 en zal onder andere online te koop zijn bij http://www.alicejohavesentials.nl/ 

Wat vind jij van deze bronzer duo? En heb je zelf ook producten van Jelly Pong Pong?

Een gedachte over “Jelly Pong Pong Bronzer/Blush Duo.”

Geef een reactie

