Diorshow iconic overcurl mascara

voorkant

Tijdens de kerst kocht ik bij de Ici Paris een make-up setje van Dior. In dat setje zat een mini oogschaduw en deze mascara. Het is de diorshow iconic overcurl. Ik had hier al veel positieve verhalen over gehoord en ik weet dat het een van de favoriete mascara’s is van Mascha (beautygloss). Ik heb hem eindelijk zelf kunnen testen en ik kan jullie nu al vertellen, I’m in love!

Image

Ici Paris XL over de Diorshow iconic overcurl:

Dior Diorshow Iconic Overcurl is een professionele mascara die zorgt voor spectaculaire volle en gekrulde wimpers. Dior ontwikkelde deze Iconic Overcurl mascara met filmsterren met een fantastische oogopslag in het achterhoofd. Deze mascara heeft een gebogen borsteltje, dat lijkt op een professionele wimperkruller. Hierdoor ontstaat een extreem gekruld effect.

Het betreft een fullsize 10ml mascara.

Image

Het borsteltje is niet van plastic zoals de meeste borstels. Ook heeft de borstel een bocht erin die ervoor zorgt dat de wimpers krullen. Eerst breng ik de mascara aan met de de bocht naar beneden dus zoals je de mascara zie op de foto en daarna breng ik de mascara voor extra lengte nog een keer aan maar dan met de bocht naar boven. Dit doe ik gewoon direct achter elkaar dus ik laat de wimpers niet eerst drogen. Dit zorgt ervoor dat zowel de aanzet als de uiteindes mascara bevatten.

Image

  1. Geen mascara
  2. Diorschow iconic overcurl
  3. Wimpers gekruld en daarna diorshow iconic overcurl aangebracht.

Ik zie zelf amper verschil tussen wel en niet mijn wimpers krullen, wat ik zelf er positief vind. Ik hoef mijn wimpers dus niet te krullen voor ik de mascara gebruik, want de mascara krult mijn wimpers meer dan voldoende.

Image

Van een afstand. Je ziet dat de mascara mijn ogen een open blik geeft. Mijn ogen lijken zowel opener als breder. Image

Eyeliner toegevoegd. 

Van dichtbij ziet de mascara er niet heel mooi uit, hij lijkt je ogen een soort spinnenpoten effect te geven, maar wanneer je van een afstand kijkt dan valt dit wel mee. Deze mascara is echt één van mijn nieuwe favoriete, ik gebruik hem nu zo wat iedere dag. Hij maakt mijn wimpers een stuk langer en krult ze ook! Dat de mascara mijn wimpers krullen vind ik best bizar aangezien ik nog geen één mascara ben tegengekomen die dat daadwerkelijk ook doet, veel mascara’s beloven dit, maar uiteindelijk gebeurd er weinig. Ook blijft de mascara gedurende de dag goed zitten en loopt hij niet uit. Wat ik echt het mooist vind aan deze mascara is dat hij mijn ogen groter doet lijken en dat hij een enorme boost lengte aan mijn wimpers geeft! Mijn wimpers lijken bijna oneindig!

Het setje met mascara en mini oogschaduw kocht ik voor €20,10. Wil je de mascara zelf aanschaffen dan kost de mascara alleen, dus zonder oogschaduw €31,05 bij Ici Paris XL. De mascara is zowel in de winkel als online te koop.

Geef een reactie

