WINACTIE! mooie tas + inhoud

Wil jij deze mooie tas + inhoud winnen dan moet je 3 dingen doen:
1. Abonneer je op mijn youtube kanaal, www.youtube.com/shoppingsarah en klik onder de video op abonneren.
2. Ga naar facebook.com/shoppingsarah89, Like & Share het bericht van de winactie en mijn facebookpagina.
3. En volg mij op mijn site, dat kan door iets omlaag te scrollen en aan de rechterkant zie je volg staan. Je bent dan gratis up to date via  de mail van alles wat op mijn site komt.

2 Januari 2014 maar ik de winnaar bekend!

Een gedachte over “WINACTIE! mooie tas + inhoud”

  1. Liefe sarah
    Ik ben een hele grote fan van je
    En vind dat je heel leuk en goed filmpjes maakt maar ik wou graag meedoen met je winactie over de tas want me zus is bijna jarig dus ik wou haar verrassen maar ik weet nu niet of ik je volg op je site ik heb een reactie onder het filmpje gezet en duimpje omhoog en je melding op facebook geliked en gedeeld maar ik hoop dat ik nu kan winnen kusjes en groeten je grootste fan xxxxxx

Geef een reactie

