Nice christmas hairdo’s (kerstkapsels).

Hey allemaal!
Ik heb vandaag een artikel met allemaal filmpjes van leuke kerstmis kapsels. Deze filmpjes zijn ter inspiratie voor jullie. Ik vind ze zelf erg leuk en ga sommige ervan zeker proberen na te maken. Ik heb ook gezocht voor leuke kerstkapsels voor meiden en dames met kort haar, maar dat valt nog niet mee. Het is vaak niet echt speciaal. Wat ik zelf altijd erg leuk vind is bij kort haar, er volumepoeder of wax in te doen, zodat je toch lekker een wild kapsel hebt wat net iets anders is.

Dit kapsel heb ik ook nagemaakt in de Get ready with me video. Erg mooi en klassiek kapsel, alleen vind ik de muziek op de achtergrond wat depressief.

Ook dit filmpje vind ik erg mooi en leuk. Erg creatief gedaan, ik was er zelf nog niet op gekomen. Het staat netjes, maar toch speels.

Naar welk kapsel gaat jouw voorkeur uit?

Geef een reactie

