Ionix diamand drops serum met Argan olie.

In de Vipbox van afgelopen keer, dus de Vipbox van december zat dit haar serum van Ionix. Ionix is een haar merk wat veel professionals gebruiken. Het is onder andere te bestellen bij de John Beerens webshop.

1

Het Ionix haar serum bevat 30ml en bevind zich in een glazen flesje. Het uiterlijk vind ik niet veel bijzonders. Wanneer je hem besteld in de webshop krijg je ook een andere variant, die zit in een spuitflacon en is wit met transparant.

2

Wanneer ik mijn haar gewassen heb, giet ik een grote druppel serum in mijn hand en verdeel dit in mijn puntjes in mijn handdoek droge haar. Het serum plakt best wel wanneer ik het eerst in mijn hand giet en daarna het verdeel over beide handen. Gelukkig plakt het niet wanneer ik het in mijn haar aanbreng en maakt het mijn haar direct vrij zacht. De geur van het serum vind ik persoonlijk erg aangenaam. Het ruikt echt naar haar producten zoals shampoo.

3

Ik was mijn haar altijd s’avonds, de volgende ochtend kam ik mijn haar zoals altijd door en dit doe ik pas wanneer mijn haar droog is na een nacht slapen.

Hieronder het resultaat:

4

5

Het haar wordt gevoed en verzorgt door de olie, dit voel je erg goed. Mijn haar is zacht, niet statisch en de puntjes zijn niet gespleten.  Ook glanst mijn haar mooi. Door het serum te gebruiken is je haar ook direct beschermd tegen de hitte van de stijl en krultang.

De geur blijft ook lekker hangen, normaal ruik ik mijn gewassen haar al snel niet meer, maar de lucht van dit serum blijft heerlijk hangen. Wanneer ik de geur ruik, denk ik gelijk aan net gewassen haar, heerlijk!

Vipbox schrijft dat 30 ml €9,95 kost, maar in de webshop van John Beerens betaal je 60ml voor €12,50. Dit is wel exclusief verzendkosten, maar je hebt dan wel gelijk 60ml.

Geef een reactie

