Action ionische stijltang, voor nat en droog haar.

Voor 6,49 zag ik hem bij de Action liggen en omdat mijn eigen stijltang langzamerhand het lootje aan het leggen is, nam ik deze stijltang van de Action mee. Voor 6.49 wilde ik hem wel uitproberen!

1

De stijltang ziet er niet speciaal uit, het is gewoon een simpele stijltang met niet te veel poes pas. De stijltang gaat aan door het knopje naar on te schuiven.

4

2

Er zit dan ook maar èèn stand op en de stijltang wordt maximaal 200 graden. Dat is niet heel heet, maar normaal voor een stijltang. Een gemiddelde stijltang wordt 200 tot 220 graden. Maar deze stijltang wordt heet genoeg om te stijlen en om krullen te maken, let maar op! Ik heb zelf dik en veel haar, waardoor ik niet met een krultang mijn haren kan krullen, dat wordt niet warm genoeg.

3

Ook kun je de stijltang makkelijk opbergen door dit knopje. Je klemt hem omlaag en de stijltang zit dicht en trekt het knopje eruit en de stijltang is open. Wanneer de stijltang dicht is kun je hem natuurlijk makkelijker opbergen en neemt hij niet zoveel ruimte in beslag.

5

Mijn haar normaal zonder iets erin of er iets er mee gedaan te hebben.

6

Mijn haar gestijld.

Met deze stijltang ben ik echt binnen no time klaar! Stijlen gaat echt heel snel, binnen 5 tot 10 minuten heb ik mijn hele haar gedaan.

7

Curly Curl.

Over krullen doe ik iets lang, een half uur, maar dat ik voor mijn haar nog behoorlijk snel. Aangezien ik veel haar heb en ik daardoor veel plukjes moet maken. Maar ik ben helemaal verliefd op de krullen die ik ermee kan maken. En wat blijven ze ook lang zitten! Wauw!

8

Gestyled.

Even mijn haar door geborsteld en met mijn handen in model gebracht en tadaa een lekkere mooie losse bos krullen. Het enige minpuntje vind ik dat de snoer niet goed meebeweegt wanneer je krullen wilt maken, je zit al snel in de knoei met de snoer of de stijltang gaat dan trekken. Maar hè kijk het stijle haar en kijk de krullen! Die snoer neem ik dan maar voor lief, want ik ben echt verliefd op het resultaat. En vooral voor die prijs! Ik hoop dat ik nog lange tijd kan genieten van deze stijltang.

I am in Love!

De stijltang is te koop bij de Action en kost €6,49.

15 thoughts on “Action ionische stijltang, voor nat en droog haar.”

    1. Stijltang om een pluk haar doen, dan de stijltang een hele rondslag draaien van je hoofd af met de pluk erin en dan schuif je als het ware de stijltang naar de punt van je haar toe beetje bij beetje en dan ontstaat er een krul. Dit moet je wel doen met een stijltang die ronde kanten heeft dus niet een stijltang die helemaal plat en rechthoekig is.

  1. lukt het ook als je al krullen hebt? want jij hebt zelf nogal stijl haar, dus daarom lulkt het waarschijnlijk zo goed. ik heb een bos krullen (niet kroes, maar pijpenkrullen en bovenaan iets minder). zou het met die stijltangen dan ook lukken?

    1. Hoi Femke, naar mijn weten wel. Ik heb ook een paar keer krullen gemaakt dat ik me daarna bedacht en toch weer stijl wilde en dat lukte gewoon, althans bij mij in ieder geval wel. Ik denk dat wanneer je niet heel veel krullen hebt als in afro kapsel, dat het zeker wel moet lukken!

  2. Zelf heb ik ook ontzettend dik haar, en kom ik vaak met een grote dikke knot naar school omdat het me gewoon niet lukt mijn haar te ‘temmen’. Laatst had ik een dikke staart in en mijn lerares ging achter me staan, pakte mijn haar en riep; “kinderen, kijk eens wat een mooi haar, wauw! Jammer dat ik niet zo’n grote bos krullen heb!” Best leuk om te horen, en ik hoor het zeker vaker, maar als derdeklasser is het een beetje genant natuurlijk 😉. Mijn moeder heeft een stijltang, maar die wordt niet heel erg heet. Daarmee stijl ik mijn haar zo af en toe, maar daar ben ik dan een ruim uur mee bezig, en zelfs dan is het nog niet stijl. Ik was net aan het zoeken naar Korte kapsels dik haar, maar ik vind het best wel zonde om het te laten knippen, omdat ik het niet eens heel lang heb en het een eeuwigheid duurde deze lengte te krijgen. Toen vond ik dit verhaal, en ik ben er erg tevreden over. Morgen ga ik naar de stad met een vriendin, en ga ik kijken of ik er eentje kan vinden bij de action. Een hele uitdaging om iets te vinden wat mijn haar aankan, maar voor dit geld klinkt het perfect. Ook omdat je zelf dik haar hebt, weet je hoe het is. Dus, heel erg bedankt, dit heeft me erg geholpen en morgen ga ik zeker op zoek! 👍

Geef een reactie

