Make-up studio kwast S07

voorkant

Liefde op het eerste gezicht was het toen ik deze kwast van make-up studio bij de drogisterij DA zag. Zo’n kwast had ik nog niet en deze leek mij ideaal om mee te shapen. Ik vroeg aan de vrouw in de winkel de prijs van de kwast….. deze wilde ik misschien toch liever niet weten, een kleine 31,90 euro. Pfoe dat was weer een kleine rib uit mijn lijf! Ik had ook gelijk weer de duurste kwast uit de collectie te pakken. De vrouw wees me ook nog op een anders schuin afgesneden kwast van het merk Da Vinci, een goed merk weet ik uit ervaring, maar de kwast die ze liet zien had ik al, althans zoiets dan. De kwast van Da Vinci was nu ook afgeprijsd en in de 20 euro. Nee niets of niemand kon meer tussen mij en mijn kwast in komen en dus kocht ik hem. Afbeelding

Het is een mega zachte kwast met een houten handvat. Het zwarte gedeelte is van plastic. De kwast is ook kegelvormig en daarom dacht ik dat deze goed zou zijn voor te shapen. Hieronder goed te zien dat hij kegelvormig is.Afbeelding

Ik ben dan ook aan de slag gegaan om te shapen en ik ben verliefd! Wat een super fijne kwast! Zowel voor bronzer, voor blush als voor highlighter. Wanneer je met de kwast in het product gaat zit er direct wat op de kwast, maar wanneer je het dan opdoet kun je zelf heel mooi doseren hoeveel je ervan opdoet, ideaal! Zo kun je mooi in lagen werken en heb je geen last ervan dat je gelijk een dikke laag op hebt.

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Hierboven foto’s waarbij ik geshapt heb. Ik ga hier nog een tutorial over maken, want ik heb een makkelijk trucje gevonden.

Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe kwast en ik kan nu al zeggen dat het een van mijn favorieten is. Nu snap ik ook wanneer make up artiesten zeggen dat kwasten ook mede de make up maken. Goede kwasten zijn zeker van belang! De kwast was duur, maar hij is het zeker waard.

Wat is jullie favorieten kwast om mee te shapen?

Geef een reactie

