Wibra, groene klei masker.

Een tijd geleden alweer kocht ik een paar van deze groene klei maskers bij de wibra. Ze kosten per stuk 1 euro. Dit masker is voor de gevoelige/gemende huid die vatbaar is voor rode plekken, bingo dacht ik! Dat klinkt zeer bekend. Maar werkt het ook?Afbeelding

Je krijgt voor 1 euro een cleansing gel om je huid eerst mee schoon te maken en daarna kun je de groene klei op je gezicht aanbrengen (het andere zakje)Afbeelding

Afbeelding

De cleansing gel.

Afbeelding

Wanneer je het gezicht gereinigd hebt kun je de klei aanbrengen. Toen ik de klei had aangebracht begon het vrijwel direct een beetje te “branden” en kwam het op een punt waarbij ik dacht ik ga het eraf halen. Dit heb ik niet gedaan, want het was net draagbaar de pijn. Na een minuutje of 5 zakte dit weer en voelde ik er niets meer van. Deze klei reinigt diep in de poriën en over het resultaat ben ik dan ook wel te spreken. Mijn huid zag er na de 15 minuten een stuk egaler uit en ook waren mijn poriën minder zichtbaar. Van rode vlekken had ik ook niet echt meer last. Het lijkt er bijna op of het branderige gevoel ervoor zorgt dat de poriën een soort van dichtgeschroeid worden. Het heeft bij mij in ieder geval zijn werk gedaan.

Afbeelding

Ik ben blij en tevreden met het resultaat, alleen het branderige gevoel hoeft van mij niet. Het is een vervelend gevoel waarvan je denkt dit is niet goed het spul moet van mijn gezicht. Toch laat het geen littekens of een reactie achter. Toch heb ik er door het branderige gevoel zo mijn gemengde gevoelens over, dat had van mij nou net weer niet gehoeven.

2 gedachten over “Wibra, groene klei masker.”

  1. Klopt! Ik ben even gaan googlen toen het branderige gevoel op kwam zetten, maar het voelt inderdaad niet heel prettig.. Ben benieuwd naar het resultaat over 15 minuten..

Geef een reactie

