Unboxing vipbox november 2013 + WINACTIE!!

Wil jij deze mooi anatomicals vipbox winnen? Volg mijn blog dan en like en share het bericht op fb, facebook.com/shoppingsarah89

Laat ook een berichtje achter waarom jij vind dat jij moet winnen en ik zou het leuk vinden als je me laat weten welk product je het lekkerst lijkt/vind. A.s. donderdag 14 november wordt de winnaar via facebook bekend gemaakt en stuur ik deze mooie box op naar diegene.
Succes allemaal!

3 gedachten over “Unboxing vipbox november 2013 + WINACTIE!!”

  1. Net voor het eerst een filmpje van je gezien! Je doet het erg leuk en rustig fijn!!! maargoed ik zou deze box willen winnen zodat ik heb kan geven aan mijn beste dinnetje die is gister ontslagen 😦 ik weet dat ze gek is van alle soorten maskers dus ik weet dat ze daar het meest blij van wordt! kan ze lekker ”eventjes” genieten van alle leuke dingen in die box en dat ze even tijd heeft voor zich zelf, na deze niet zo leuke mededeling.

Geef een reactie

